söndag 7 september 2008

Söndag igen...


Så var ännu en helg på väg mot sitt slut och en hektisk vecka närmar sig. Ida fyller 4 på tisdag, Teo fyller 1 på torsdag och vi ska ha kalas hela helgen.
Ida och Teo fick paket i brevlådan från sina kusiner i norrland i fredags.....Ida är helt förälskad i den fina "nattklänningen" hon fick och vill knappt klä på sig på morgonen. När hon tog på den för första gången tittade hon på mig, snurrade runt och sa "ser jag ut som askungen nu?" Teo fick en jättesöt body.
Teo har varit såååå nära att börja gå i helgen, vid ett par tillfällen har han provat att ta sitt första steg. Han har också börjat nicka och skaka på huvudet för att visa vad han vill....speciellt i matsituationer. Vår godmodige lille bebis har också börjat visa lite humör....han ville gärna hjälpa pappa att elda i kakelugnen i morse och blev milt sagt förbaskad och slängde sig raklång på golvet när han inte fick det.....

7 kommentarer:

Pia sa...

ja tänk att barnen fyller år nu igen. :-) Jag har fixat presenter nu i alla fall...

Sonja sa...

Grattis Teo på 1-års dagen:))))
Attans vad tiden går!!!
När fyller Ida?

Kram Sonja

Sonja sa...

...om jag hade läst bättre så hade jag ju sett - i tisdax, tihi!
Grattiskram till henne med:)

/S

Pia sa...

här har jag varit inne varje dag men inget nytt på ett tag...

Sonja sa...

Hmmmmmmmmmmm.... ;)

/Sonja

Pia sa...

och nu väntar jag på uppdatering här med din nya frisyr...

Pia sa...

du är utmanad i min blogg....